hejjelin

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Elin - 11 september 2010 20:46

inga planer för ikväll. ska nog bädda ner mig i soffan och kolla på world trade center filmerna ! :( de hände föfr 9 år sen om ja minns rätt ? vilka idioter får för sig att göra så ? hemskt. aja, idag har ja inte gjort så mkt. pappa väckte mig och ante kl 1 (?) haha. åt frukost och sen gick upp och la mig i sängen med Dora. och lyckades somna. pappa väckte mig igen och sa att han och ante skulle på match. det va IFK's a-lag som spela. andreas va dock inte med idag. dom vann med 6-0 och går drf upp i divison 3 :D en "gubbe" som är materialförvaltare (stavning) hade beställt tröjor med tryck och guldhattar ! :D ni som bor här runt åmål kmr se dom i PD t veckan. för tidningen var där och fotade dom :) lägger in en bild när ja fått tidningen ! :D oj, känner att detta blev ett ganska långt inlägg. så ska snart sluta skriva. andreas och pappa är nu nere på stan och äter och dricker och firar :D sj, så sitter man och pratar med folk på msn, och kollar runt på bloggar ! ;) ni får smsa mej, vill ni ha min msn. så skriv eran så lägger ja t dej ! :D nu ska ja fortsätta och kolla runt, och så hörs vi senare lr imorn. ;)

/ puss <3




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översättnig! :D

Gästbok! :D


Ovido - Quiz & Flashcards