hejjelin

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Elin - 7 augusti 2010 12:11

god morgon alla söta bloggläsare! ;)


vakna vid halv 12 lr så.. har precis åte ska blogga lite & kolla runt på datan nu :) sen ska jag nog prata med ida om imorn ! (idazzz.bloggplatsen.se) för hon ska sova här imorn till måndag. så vi ska väl mysa, kolla film, data, prata & så :) sen på måndag ska vi ner till stan & kolla i affärer! jag tror jag kommer handla mke men vi får se vad som finns :D ska iaf försöka hitta en ny väska! ett måste. just d mamma fyller år idag, grattis världens bästa mamma! ♥ så släkten kommer nog runt 6 :) jag var hos kusinerna igår.. tog en liten cykeltur :) har inte träffat dea & wille på 1 månad!!!! ;( och wille har lärt krypa..aww ;) han kom direkt till mig och skulle upp i knät och mysa :) sen efter lite mys och prat med han så gick jag ut och va med sixten & dea :) jag och dea kicka xd fast vad gör man inte när man inte har träffat dom på 1 månad lixom? + att dom är världens underbaraste ungar! :D ♥ dock glömde jag ta fram kameran.. ;/ men de blir bilder från kalaset sen :)

puss sålänge ♥

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översättnig! :D

Gästbok! :D


Ovido - Quiz & Flashcards