hejjelin

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Elin - 16 augusti 2010 22:09

hejsan, nu vare längesen lr aa 2 dagar :/

jag lovade ju att jag skulle blogga igår men det blev så stressigt för ja vakna sent och sen trodde jag att jag skulle t mamma, men jag åkte t henne idag ist :) så jag, andreas & pappa åkte ner till hörnan och åt ist :D sen hade jag ingen ork att blogga och d hade inte blivit några intressanta heller :O så spara d t nu :P

idag vakna ja typ 1 (??!!) sen åt ja frukost, kolla tv & datan sen kom andreas hem så han och jag (lr jag, han dukade...) mat :D sen åkte jag och pappa t ica och handla lite sen åkte jag t mamma :D så nu är jag här (Y) nu ska jag blogga lite sen film & sen sova måste försöka vända om på dygnet.. för imorn måste jag lägga mej innan 11 för att orka upp klockan 7 för skolan :O vet inte hur mke jag kmr blogga när jag är i skolan, ska börja springa i skogen 1-2 ggr i veckan, sen stallet, läxor, träning och vänner.. hur fan ska ja orka med allt eft 10 veckors sommarlov?! :( ska iaf försöka.. men min mobilblogg funkar inte heller ;0 aja, ska se om d går att fixa :) ska iaf ha in ett inlägg om dagen, sen får jag väl se om ja får tag i nån data i skolan, så man kan smyga sej in xd ♥ nu ska jag kolla runt lite,

pysssssssssssssssss ♥


bild från norge, jag, julia & ida (Y)  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översättnig! :D

Gästbok! :D


Ovido - Quiz & Flashcards