hejjelin

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Elin - 12 augusti 2010 19:35

hejhej :)

idag gick jag upp halv 1.. :s sen gick jag och mamma till moster :) så vi va där lite sen åkte vi ner till örnäs å spela lite minigolf, åh jag vann ju ofc! :D sen gick vi till resturnagen och köpte glass och coooola :D sen gick vi bort till badstranden och jag och dea doppa föttera :D fast fan va kallt de va!! jag tänker inte bada i vanligt vatten! saltvatten ska d va! :O jag pratade med mormor och morfar förut som hare gött på campingen i grebbestad :( morfar hade badat och det var över 22 grader i havet :'( jag vill dit ner!! men ingen av gänget är där.. kanske sivert & henrik men jag tror dom åxå dratt hem :( åååå, jag saknar verkligen v 28 ! och snart börjar skolan.. och då kan jag inte åka dit :( men vi ska dit en helg, den 27-29 augusti för andreas har match i grebbestad så vi sover i husvagnen den helgen :D asså, jag kan inte fatta det.. för när vi är där nere så har vi gått 1 vecka & 2 dagar i skolan :O åååå, jag hatar verkligen skolan ! nån som håller med ? och våran fröken Berit är verkligen sääääääääääämst! och innan sommaren så bytte vi klasser, så jag går i den sämsta klassen med sämst lärare! en del av mina vänner säger att dom saknar alla vänner så de ska bli lite kul att börja skolan.. men ja fattar inte d ? man kan ju med dom på sommarlovet lixom ? ;s jag har gjort mke på sommarlovet :O t.o.m varit i mitt kära leksand med pappa & andreas i 1 vecka :) detta blev ett ganska långt och rörigt inlägg.. men va bara tvungen att skriva av mig lite.. sorry :(

bye ♥


  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översättnig! :D

Gästbok! :D


Ovido - Quiz & Flashcards