hejjelin

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Elin - 8 augusti 2010 17:35

hejsan!

ida är här nu :D vi har varit på ica och capri & köpt "söndags" mys :) nu sitter vi vid datan och ska hitta på något. ikväll ska vi nog kolla på film & mysa med dricka, godis och chips :) hon sover här oxå. imorn ska vi ner till stan och kolla i affärer och så :D sen kanske vara med elis & adam :) <3

bye ♥


  

elis & jesper i norge :)

Av Elin - 8 augusti 2010 13:21

hejsan!

gick upp vid 10 för mamma väckte med -_-' för hon hade tappat bort sina nycklar, klump! fast ja dom låg på bänker O.o herregud :p så ja gick & la mej i soffan men kunde inte somna om.. så sätte mej vid datan ist! så nu sitter jag här och msn funkar inte att installera på mamma's data :O cepe data! :) sry.. men vill snacka med vännerna i norge ;( frö ja saknar som i tusan! jaja, men ida (idazzz.bloggplatsen.se, besök!) sover här inatt :D jag ska fixa mej & hitta ngt att ha på mej sen ska hon komma hit! ;D kommer äga! jag kanske uppdaterar lite senare, lr ikväll! men jag glömde mitt USB-minne hos pappa så jag kan inte lägga in bilder på datan ;/ men ni får bilder någon annan dag! för d kommer nog bli många ikväll :) ! + att jag har ju frågestund, men den håller på till tisdag lr onsdag :) tänkte kolla nu om ja fått några nya :)

puss ♥


  

på bilden: tom, jag, therese, kristoffer, thea & sissilie ( tror hon hette d) & dea :) fattas folk: sivert, henrik, ole, alex & david :( gänget på campingen! :) ♥

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översättnig! :D

Gästbok! :D


Ovido - Quiz & Flashcards