hejjelin

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2010

hejsan !

Av Elin - 29 augusti 2010 15:36

blev inte som jag lovade igår, skrev att jag skulle upd men så blev de inte. jag åt & kollade på farsan med mamma & andreas. sen blev ja as trött så gick in å la mej i mamma's säng och kollade på film, mission imossible. och andreas la sig i soffan och kolla på hooligans 2. min film va ca 2 timmar och mamma va inne ho grannen. så ja gick & la mig eft de. sen vid 4 blixtra/åska de som fan. blixtrarna lyste upp hela mitt rum :o och regna gjorde de oxå. t.om översvämming! så åmål's hälja ställdes in :( vill ha sommar nu ! sommaren 2010 va den bästa av alla ! saknar de :( imorn äre skola ! :D brukar inte vara glad för att gå t skolan men har inte träffat alla på över 1 vecka :/ så de ska ju bli kul. btw, så sa sanna (somethingaboutsanna.blogg.se) att vi har bytt platsen i klassrummet, sitter brevid henne nu & längst bak :) tror de blir ok. idag har ja inte gjort ngt, kollat film och sen datan :)


den va faktiskt ganska rolig ! :D


filmen andreas kollade på, ville oxå se den. men hann inte :/ den verkade ganska bra iaf. andreas sa att ettan va väldigt bra.


filmen ja kollade på igår, super bra! :P


puss (L)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 24 oktober 2010 16:06

BLOGGAR BARA PÅ BLOGG.SE NU!   - elinsopiheljung.blogg.se ! :D ♥ ...

Av Elin - 14 oktober 2010 20:10

bestämt mej nu, byter till blogg.se mer info snart. :)

Av Elin - 7 oktober 2010 22:12

                 åå, va snyggt ! :D

Av Elin - 7 oktober 2010 22:02


hej, vet att min upd just nu suger. varnar er för dålig i helgen osså. imorn äre ju skola, när vi slutar ska jag cykla ner med julia t stan och fixa grejer t lova. eft de åka hem t mig & packa. ska t pappa :D sen träning, och eft träningen ska jag t ...

Av Elin - 6 oktober 2010 16:10


skolan idag va grym ! :D nu har jag ätit & börjat med läxan, ska göra mer sen. mamma slutar nu, så när hon kmr hem blire att åka t stan & leta eft skor. visar sen hur dom ser ut, om ja nu hittar ngra ;) hoppas de, men vi hörs eft jag har gjort läxan ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översättnig! :D

Gästbok! :D


Ovido - Quiz & Flashcards