hejjelin

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2010

hejsan :)

Av Elin - 31 augusti 2010 17:58

halloj på dej ! :D

bloggade aldrig igår, slutade runt 3. så gick med julia hem & hämtade hennes cyklen :) sen skjutase jag henne t mamma. så vi åt pizza å glass :D sen packade ja t tennisen ! :D de va första gången för terminen och lika roligt som vanligt ! cajsa va i italien, elin va sjuk (tror ja) & moa va oxå sjuk. så de va bara ja och julia. vi spelade match på slutet, gissa vem som vann ? ;) jag vann med 4-3 i gem :P nu i år är det sjätte året ja spelar, och det är hur kul som helst ! spelar i åmål ofc, ÅTK. har dock oxå varit med i många tävlingar som t.ex kalle anka cup, åmål's smachen (stavning), tävlingar i vänersborg båda singel & dubbel och mke mer ! :) som sagt så va vi å träna sen liten stund i djurparken. sen hem å äta och kolla på "fågarna på fortet" ! kollade runt lite sen sova ! idag vare skola igen och våran fröken är sjuk. så idag hade vi emelie. hon blev as sur på mej när jag skulle fixa i bänken. so i don't like her ! hoppas ändå inte att berit kmr imorn ! :o ikväll ska jag kanske på fboll med julia & kolla på tjejorna på kgräset. men vet inte än. men ni får hare bra! (L)


puss <3


  

bild från skolan, angelia som gör minen xd adam i bakgrunden & snyggingen ida som pluggar matte :D <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 24 oktober 2010 16:06

BLOGGAR BARA PÅ BLOGG.SE NU!   - elinsopiheljung.blogg.se ! :D ♥ ...

Av Elin - 14 oktober 2010 20:10

bestämt mej nu, byter till blogg.se mer info snart. :)

Av Elin - 7 oktober 2010 22:12

                 åå, va snyggt ! :D

Av Elin - 7 oktober 2010 22:02


hej, vet att min upd just nu suger. varnar er för dålig i helgen osså. imorn äre ju skola, när vi slutar ska jag cykla ner med julia t stan och fixa grejer t lova. eft de åka hem t mig & packa. ska t pappa :D sen träning, och eft träningen ska jag t ...

Av Elin - 6 oktober 2010 16:10


skolan idag va grym ! :D nu har jag ätit & börjat med läxan, ska göra mer sen. mamma slutar nu, så när hon kmr hem blire att åka t stan & leta eft skor. visar sen hur dom ser ut, om ja nu hittar ngra ;) hoppas de, men vi hörs eft jag har gjort läxan ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översättnig! :D

Gästbok! :D


Ovido - Quiz & Flashcards